من بعدده ماه شدم
چند روز بعد چهل روزگی پسرم شدم
منم نمیشدم تا همین دوماه پیش که قرص اورژانسی خوردم و شدم
لعنت به قرص اورژانسی داشتم لذت میبردم از زندگیه بدون پریودی
مادرشوهرم میگفت بعضی خانما تا وقتی از شیر نگرفتن نمیشن، منم یکبار شدم ودیگه قطع شد
منم نشدم میگن تا شیردهی داری نمیشی
من ۱۱ ماهگی شدم این ماهم نشدم هنوز
من تولد یکسالگی امیرعلی شدم
این ماه باز نشد الان چهل روز شد بازم قطع شده
منکه پسرم ۹ ماهه شد پریود شدم
بله طبیعی از منم خبری نیس فعلا پریود نشدم
منم هنوز نشدم
من تازه شدم😅بعد یکسال و اندی
منم ۱۳ ماهه هنوز پریود نشدم
بعد دوماه
ولی هرماه ده روز عقب میندازم 🤍
من ماه تولد ۱ سالگیش شدم
بعد۵ماه،تا یکسال طبیعیه ک نشی یعنی امکانش هست تا وقتی ک شیر هم میدی پریود نشی،شاید بیشتر از یکسال
بعد3ماه
اره طعبیه عزیزم من یکبار پریود شدم یک بارم ۲۰ روز لکه بینی داشتم و هنو نشدم
من همون ماه بعد پریود شدم😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.