اصلا تا دوسال نباید بدی خیلی خطرناکه
چیکار دارین ک بچه رو بزور دارو بخوابونین خب محیط و اروم کنین یه روتین براش بذار بجا دارو گناه داره خب
بهش پاراکید بده
اخه دیفن کلا خوب نیست مگر در مواقع مریضی اونوقت شما میخوای همینجوری ب بچه بدی
بچه حیفه چرا میخوای از همین حالا دواییش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.