۴ پاسخ

اصلا تا دوسال نباید بدی خیلی خطرناکه

چیکار دارین ک بچه رو بزور دارو بخوابونین خب محیط و اروم کنین یه روتین براش بذار بجا دارو گناه داره خب

بهش پاراکید بده

اخه دیفن کلا خوب نیست مگر در مواقع مریضی اونوقت شما میخوای همینجوری ب بچه بدی
بچه حیفه چرا میخوای از همین حالا دواییش کنی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی