اینا چیه مینویسن زیر پیاما؟پوشک و فلان و اینا

۷ پاسخ

والا مردم بیکارن مثلاً طرف غیبت شوهر عمه برادر زن دایی اش رو کرده بعد هشتک زده!!!! یا یه موضوعات مسخره رو هشتک میکنن آدم میمونه اینا کاربردها رو بلدن یا نه؟!

میخوان هشتک بزنن اکثرا هم اشتباه میزنن

برای اینکه پیامشون دیده بشه هشتک میزنن

ی چیزی مثل هشتگ تو اینستاس باعث میشه پیامت دیده بشه

آره برا منم سواله

منم تا دیروز نمیدونستم، ، مثل اینکه اینا رو بنویسید تاپیک ت میاد تو اجتماعی و بیشتر دیده میشه

چی نوشتن🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان ژیوان رضا محمدی مامان ژیوان رضا محمدی ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی
مامان خزان مامان خزان ۲ سالگی