۱۴ پاسخ

عذاب وجدان اینو بگیر ک چرا بچه بدنیا اوردی وقتی ۴۰۰ تومن میخوای هزینه کنی براش دستو دلت میلرزه

اگه ب دخترت خوش گذشته عذاب وجدان نگیر فدا سرش

کجا رفتین؟

گناه داره اینجوری نگو از خودت بزن ولی از خرجای بچت هرگز نزن منو شما مسول بدنیا اومدن بچه هامون هستیم پس وظیفه داریم بهترین زندگی و در حد وسعمون براشون فراهم کنیم منم ماهی دوبار میبرمش هر بارش میشه پونصد خب گناه این طفلیا چیه که گرونیه نباید بچگی کنن؟

مگه ساعتی چند؟

من چون سرش نمیشه زود میخواد پیاده بشه لذت نمیبره میبرم خانه بازی یا پارک فقط

آره بچه منم بازی نمیکنه فقط نگاه می‌کنه دو سه بار کارت زدم ننشست دیگ نمی‌زنم

چهاررصدک چیزی نیس
رنگین کمان میبرمش کمتراز یک تومن بازی نمیکنهه
دگ پول بی ارزشه

۴۰۰خوب بوده ک

خوبه که پسر من ی بار رفت شد ۸۷۰ تومن بیرون نمیومد از خانه کودک

شهربازی اصلا به درد نمیخوره فقط خانه کودک یا پارک خوبه

چهارصد عالی بودخ

خوبه که 400 تومن
یه سری ما رفتیم حدود 2 تومن شد
پسرم همه ی دستگاه ها رو می‌زد و ولشون میکرد می‌رفت

چرا جواب نمیدید خو

سوال های مرتبط