من از 25 هفته دارم شکمم سفت میشه و انقباض کاذب دارم، دکترم فقط گفت استراحت
منم از ۲۴ هفته اینجوری شدم شکمم زیاد سفت میشه درد پریودی ام میگیرم بعضی اوقات دکترم گفت کم باشه مشکلی نداره انقباض کاذبه ک بدن خدشو برا زایمان اماده میکنه
نه هنوز ۲۷ هفته هستین از ۳۱ یا ۳۲ اونم از نوع کاذبش مهم نیس ک بازم شیاف یا قرص میدن کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.