تو هفته من انقباض طبیعیه؟!

۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

عزیزم باید دارو مصرف کنی و استراحت کنی

چ حالتی داری فک میکنی انقباضه؟؟

من تو هفته تو داشتم دکتر قرص نوشته دارم میخورم

نه زوده

نه طبیعی نیست اگه واقعا انقباضه برودکتردارومیده جلوانقباضتومیگیرن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی