علائم لانه گزینی چیست؟

۶ پاسخ

من هیچ علائمی نداشتم فقط موئدم گذشت بیبی چک زدم مثبت بود

واسه هربچه ای فرق داره من بارداری اولم مثلا لک لانه گزینی نداشتم تا دوهفته تاخیر خورده بودم طناب میزدم فلان اینا میگفتم چرا پریود نمیشم چون ذهنیتم این بود حتما آدم باردار میشه باید یه علائمی داشته باشه ولی این یکی داشتم تاخیر خورده بود لک داشتم فک میکردم میخوام پریود شم بزور شوهرم بیبی زدم دیدم مثبته

خط باسنم درد گرفت لکه خیلی خیلی کمی دیدم

نفخ
گرفتگی عضلات

بعضیا علائم دارن بعضی ندارن.... علائمش هم لکه بینی خفیف یا خونریزی خفیف...

به نام خدا



نمیدونم🤣

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی
گلناز گلناز قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
ارغوان ارغوان قصد بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری