من هیچ علائمی نداشتم فقط موئدم گذشت بیبی چک زدم مثبت بود
واسه هربچه ای فرق داره من بارداری اولم مثلا لک لانه گزینی نداشتم تا دوهفته تاخیر خورده بودم طناب میزدم فلان اینا میگفتم چرا پریود نمیشم چون ذهنیتم این بود حتما آدم باردار میشه باید یه علائمی داشته باشه ولی این یکی داشتم تاخیر خورده بود لک داشتم فک میکردم میخوام پریود شم بزور شوهرم بیبی زدم دیدم مثبته
خط باسنم درد گرفت لکه خیلی خیلی کمی دیدم
نفخ
گرفتگی عضلات
بعضیا علائم دارن بعضی ندارن.... علائمش هم لکه بینی خفیف یا خونریزی خفیف...
به نام خدا
نمیدونم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.