یعنی تخمک ازاد کردم ؟

تصویر
۴ پاسخ

۲۴ساعت دیگه ازادمیشه

مهساه جاری بد بختم امروز بچش تو شکمش مرد😭😭 الان اتاق عمل فشارش رفته بوده بالا 7 ماه ش بوده😭

اگه کاملا پرنگ بشه یا پررنگتر از خط منفی بشه یعنی ازاد کردی فردا ساعت ۲ظهر بزن دوباره اولین ادرار نباشه

نه هنوز ولی اقدام داشته باش

سوال های مرتبط

مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهفتم بارداری