خانماعلت زیادجیش کردن نوزادچیه

۲ پاسخ

شیر خوب میخوره

شایدشیرت آبکیه یا خدایی نکرده دیابت . اگه خیلی زیاده حتما برو دکتر .

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان اهورا❤️💙 مامان اهورا❤️💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۳ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱۵ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان 👶🏻آقا رهام💙 مامان 👶🏻آقا رهام💙 ۱۴ ماهگی