سلام دوستان علائم تب نوزادچیه؟

۵ پاسخ

داغ بودن سر. دمای بالای ۳۷.۵

تب خودش علامته
دمای بالای ۳۷/۵ تب محسوب میشه

تب که دیگه علائم نمیخواد

حرارت بالای ۳۸ درجه پیشونی و زیر بغل

تب🤣علائمش تب بالاست دیگه داغ باشه تبش بالای ۳۸باشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا❤️💙 مامان اهورا❤️💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری