سلام خانومادلیل بالاآوردن نوزادچیه؟؟؟

۲ پاسخ

اگه پرشي نباشه اشكالي نداره از زياد خوردن ميتونه باشه البته از دكتر داروخونه پرسيدم من

برای من چند روز پیش اینطوری بود شیر میدادم یا بالا می آورد یا از دماغش میزد بیرون بعد فهمیدم شیرمو زیاد میخورده و میدادم بهش بالا می آورده

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۳ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی