۱۰ پاسخ

از نظر من اصلا نیازی ب این چیزا نیست ، من ماژیک سیاه زدم ب سینهام ایلماه ک‌میومد خواست بخوره تا میدید فرار میکرد خیلی راحت فراموش کرد

چسب بزن عزیزم من زدم دیگه نخورد

منم شبا تو عذابم هر یه دو ساعت بیدار میشه اگه قطع کنیم یعنی بیدار نمیشن

نه اون روش نوشته تلخک

عزیزم من ریمل زدم بدش اومد دیگه نخورد اینو امتحان کن نتیجه نگرفتی تلخک بزن
این خیلی تخلخ

براچی گرفتی؟؟؟

منم همینو زدم جواب داده ۴روزه از شیر گرفتم

شوهر منم همینو دادن بهش

آره خیلی تلخههه

زود نیس

سوال های مرتبط