بچه از چ موقع آغون میگه؟

۶ پاسخ

دختر من شروع کرده دو ماه و ده روزشه

2 ماه به بعد امروز پسرم سه ماهه شد و چند روز قبل اینکه سه ماهه بشه هم جیغ میزد هم اغو می‌گفت

2ماه ببعد

دختر منم از دومدهگی میگه تازه ناز میکنه یکم قهقه میزنم نوقع حرف زدن باهاش

بچه من از دوماهگی شروع شد

دوماهگی به بعد فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان sunshine مامان sunshine ۱۴ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی