۷ پاسخ

دیشب ی همچین تاپیکی بود
منم نوشتم آرامش قبل طوفان
بلافاصله بعدش زدن

دیگه جرئت نمیکنم بنویسم😅

فعلا که خبری نیس

خداروشکر فعلا ارومه .انشاالله که همیشه اروم بمونه

من چیزی نشنیدم

ن ارومه

فعلن که چیزی نیس انگار
ولی من حس بدی دارم همش احساس میکنم مثل دوسه شب پیش یه چیزی میشه

یکی دوساعت پیش سمت اندیشه دو سه تا صدا اومد فعلا ن

سوال های مرتبط