سخته واقعا....مرد رفیق باز خیلی بده. خدا کمکت کنه
ببین من شوهرم رفیق باز بود شدید البته نه اخر شب بره ولی خب هرشب رفیقاشو میدید اونام مجرد بودن دوست دختر داشتن حتی منو با اینا میبرد مسافرت من دیدم هرچی حساسیت بخرج میدم بدتر میشه باورت میشه ول کردم داشت میرفت بیرون میدید من سریال گذاشتم با خوراکی لم دادم به سریالم میرسم یا پلی استیشن بازی میکردم میدید خدافظیم نمیکردم بیرونم زنگ نمیزدم کجایی شبم زود میخوابیدم رابطه رو میپیچوندم ظاهرا خوب بودم باش بعد با دوست دخترا یا زن رفیقاش دوست شدم دعوت کردم یه مدت خوب بودیم بعد زدیم به تیپ تال هم ینی قهر درست کردم گفتم شوهر شما شوهر منو میکشن از خونه بیرون اونام رفتن به شوهرا یا دوس پسراشون گفتن بین مردا شکراب شد هی سوسه اومدم جلو شوهرم اینا نمک نشناسن اهل رفاقت نیستن ینی جلو شوهرت هرچی مخالف تر باشی بیشتر میره سمت اونا تو هم رو خودت متمرکز شو مردا هرچی بیشتر بچسبی بخوای پیشت باشن بدتر فرار میکنن برعکس تو اگه بخودت برسی ازشون فراری باشی اهمیت ندی بهشون مثل سگ میدوعن دنبالت زمان میبره ادم رفیق باز دور بشه برا من پنج سال طول کشید الان ماهی یه بار دوساعت با فقط یه دوستش میره بیلیارد
تو هم با دوستات برو کافه پارک پیاده روی خرید و اینجور چیزا
خب همسر منم میره کافه
حتی سرظهر تو بالکن هم قلیون میکشه منم باهاش میکشم اگ دخترم خواب باشه
شما نباید جلوی مادرشوهرت با همسرت بحثمیکردی بعد هم میرفتی خونه مادرت نباید میدون رو برای مادرشوهرت خالی میزاشتی
همسر من شبا ۱۰ میره ۱۲ میاد چه اشکالی داره شمام با دوستات برو بیرون حتی با بچت برو بیرون روزا بچرخ پول خرج کن
نداشته باشه هم خرج کن تا عادت کنه نزار برای دوستاش پول خرجکنه پولو خودت خرج کن ک ب اونجا نرسه
و اینکه دیگ جلوی خانواده هاتون بحثنکن دعوا نکن مخصوصا خانواده شوهر
بزاربره بابا مخت آرومه الکی زندگیتوخراب نکن خودش خسته میشع البته همیشه بهش غر بزن که بفهمه ناراحتی ولی خودت باخودت حال کن بگوواست ماشین بخره خودت بروعشق وحال
اون اگه میتونست درستش کنه که تو مجردی تغییرش میداد از مادرش الان کاری برنمیاد
شوهرت رفیق بازه یا باید انقد لوندی کنی که دلش هی پیش تو بمونه
یا باید انقد قسط و قرض درست کنی که مث چی کار کنه وقت نداشته باشه
اشتباه میکنه عزیزم ولی با دعوا کاری درست نمیشه که
چرا همه میگن کوتاه بیا
وقتی آدم خودش این کاره نیست پس قطعا دوست نداره شوهرشم اینطوری باشه
بنظرم با خانوادت در میان بزار شاید از اونا حساب ببره
عزیزم خیلی سخته ولی اگر فقط مشکلتون همینه الکی جدا نشو بنظرم یا تغییرش بده یا سعی کن کنار بیلی چون بچه داری
عوض نمیشه بیخیال شو مادره رو هم که دیدی لم داده از پسش برنمیاد
خودت تو خونه براش قلیون بزار
نمیتونی خرش کنی از در مهربونی بری؟
خاک تو سرشون کنن. مشاوره نمیاد شوهره بی.....؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.