۱۴ پاسخ

به به چه خوشمزه بنظر میرسه
خیلی وقته اینطوری درست نکردم
حتما تو برنامه م می‌زارم

دمی گوجه گذاشتم

خیلیم عالیه نوش جونتون
دختر من عاشق قیمه اس صبح زود بارگذاشتم

قورمه سبزی فریز داشتم
برنج گذاشتم فقط

خوراک چرخکرده با برنج

نوش جونتون
قورمه سبزی دارم

چ خوش مزه دیده میشه

قرمه سبزی داریم از دیروز گزاشتم واسه امروز. خیلی خوشمزه بنظر میرسه نوش جون

نوش جونتون به به

ماهم پلو تن

از دیشب سوپ داریم 😅

هیچی پلو 😂😂😂

نوش جان گلم سیب سرخ کرده داریم

قرمه سبزی

پلو وشامی
نوش جونتون

سوال های مرتبط