سلام مامانا برای نهار چی گذاشتین ؟

کودک ، شبرخشک ، فرزند

۲۳ پاسخ

سلام عزیزم قصد دارم ماکارانی بزارم

سلام عزیزم من یه سوال از شما داشتم اومدی بگو

گوشت نگینی و لوبیا قرمز و چیتی پختم لای پلو ریختم قاطی پلو

قرمه سبزی از دیشب مونده پلو هم می‌زارم

احتمالا سماق پلو

میرم خونه مامانم😁

پاستا احتمالا درست کنم

فسنجون

یه سوال مامانای که گفتن هنوز تو رختخوابیم یا میخایم بخوابیم پس بچه هاشون کجان؟ آخه پسر من میاد بالا سرم وایمیسته میگه مامان پاشو اصلا نمیذاره یه دقیقه دراز بکشم.. بچه های شما اینطور نیستن یعنی؟

میخوام قیمه بزارم

کوبیده و جوجه

قورمه سبزی

من میخوام بخوابممممم‌حوصله ناهار شام مدارممممم

قرمه سبزی

هنوز که هچی به ذهنم نیومده😂

تو رختخوابم نمیدونم پاشم یا بخوابم ساعت پنج خوابیدم هشت بیدار شدم

هوا خنک شده اش گذاشتم

ما هنوز تازه بیدار شدیم😂

من میخوام کلم پلو درست کنم

صبونه رو هنوز به پا نکردم من ماشاالله به مامانای زرنگ🤦🏻‍♀️🙈🙈🙈

استانبولی می‌خوام درست کنم

والا نشستم هیچی به فکرم نمیرسه😕

احتمالا لازانیا

سوال های مرتبط