این برای لباس عید دخترم ص

تصویر
۱۷ پاسخ

اصلا قشنگ نیس
و نمیخوره به سه تومن

اصلا نمی ارزه

قیمت ها همینه
ولی قشنگ نیست زیاد بنظر من

عزیزم منم واسه دخترم تو همین مایه ها دیدم ۳ ونیم اینا جنسشون وارداتی جنسشون عالیه اونایی که میگن پونصد تومن یه تومن می ارزه از این جنسای پلاستیکی چارشنبه بازارو شنبه بازار دیدن ک میگن نمی ارزه😛

خیلی قشنگه😍🥹🌸
ایشالا به سلامتی تنش کنی خیلیم شیکه🫡🌸

آره قشنگه چون چند تیکه اس قیمتش خوبه تو اگر بخوای همه اینا رو جدا بخری بازم همین قیمتا برات میفته

خیلی قشنگههههه 😭♥️
دختر جذاب زیبااا
قیمت ها همینه
من برای پسرم یک بیلر و بادی سفیید ساده قبل جنگ خریدم یک ماه پیش یا شایدم بیشتر شد ۱و خورده ای
و یک دوتبکه هم دیده بودم‌براش ۲وخورده ای الان لباس توخونه معمولی ۷۰۰ ۸۰۰
این‌حور‌سه تیکه ها همینه قیمتش و عالی گرفتی
و مشخص جنسشم خوبه
مبارکش باشه و‌به خوشی تنش کنی 🥺♥️😍🥹

خیلی قشنگه چرا میگین قشنگه نیست😒

نمیرزه

اره می ارزه دیگه یه بلوز شلوار یه تومنه

نه اصلا

نه بابا

گرونه

چق زیاد نمی ارزه

والا بچه تورشده اینقد هزینه نمیدونم می ارزه یانه

نمی اارزه

سه تومنه قیمتش می ارزه؟

سوال های مرتبط