آره من یماه پیش خریدم سه دست
پیراهن
شلوار لی و بلوز استین بلند
لباس مهمونی هنوز نه اما تابستونه تیشرت شرتک اره
نه نخریدم یعنی روزی که قرار بود بریم خرید نورآباد و زدن منم خونه مامانم بودم دیگه نرفتم قرار امروز برم اگه باز نزنن
بله خریدم
نه نخریدم برابچم🥲😭
بله خرید کردم
بیلر خریدم
اره من شاید امروز بگیرم تو سیمونیش سه چهار دست داره واسه الان ولی میخام یه سه تیکه خاص بگیرم براش
اره خریدم ، شلوار جین و دورس و یه رویه مثل کت تقریبا و کتونی
بله. بچهها که جنگ حالیشون نیست
برا بچه ها که نمیشه بگیم عید نیست و نخریم اونم اولین عیدشون
من چند پست قبل قطع شدن نت ها انلاین خریدم پیراهن و بادی و شلوار جین و بیلر اینا
من رو سیسمونی داشت دیگ امسال نخریدم براش
سر سیسمونیش به چیزایی خریده بودم اما بازم میخاستم بخرم که فعلا جرئت بیرون رفتن نداریم😑
پسر من توی سیسمونی داشت یه بیلر جین واسه زیر بیلر براش بادی سفارش دادم نرسیده
دو دست ست بلوز شلوار هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.