۱۵ پاسخ

آره من یماه پیش خریدم سه دست

پیراهن
شلوار لی و بلوز استین بلند

لباس مهمونی هنوز نه اما تابستونه تیشرت شرتک اره

نه نخریدم یعنی روزی که قرار بود بریم خرید نورآباد و زدن منم خونه مامانم بودم دیگه نرفتم قرار امروز برم اگه باز نزنن

بله خریدم

نه نخریدم برابچم🥲😭

بله خرید کردم

بیلر خریدم

اره من شاید امروز بگیرم تو سیمونیش سه چهار دست داره واسه الان ولی میخام یه سه تیکه خاص بگیرم براش

اره خریدم ، شلوار جین و دورس و یه رویه مثل کت تقریبا و کتونی

بله. بچه‌ها که جنگ حالیشون نیست

برا بچه ها که نمیشه بگیم عید نیست و نخریم اونم اولین عیدشون
من چند پست قبل قطع شدن نت ها انلاین خریدم پیراهن و بادی و شلوار جین و بیلر اینا

من رو سیسمونی داشت دیگ امسال نخریدم براش

سر سیسمونیش به چیزایی خریده بودم اما بازم میخاستم بخرم که فعلا جرئت بیرون رفتن نداریم😑

پسر من توی سیسمونی داشت یه بیلر جین واسه زیر بیلر براش بادی سفارش دادم نرسیده
دو دست ست بلوز شلوار هم داره

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼الینا🧚 مامان مانیار👼الینا🧚 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی