۱۳ پاسخ

خیلی خوشگله خیلی ولی پسرونس بنظرم😃

خیلی خیلی نازه لباس هاش ، یکم شبیه پسرا شده چون لباس اسپورت ولی خب خیلی بهش میاد

پسرو نه س بنظرم،نمیگفتی دخترم من نمیفهمیدم دختره خداشاهده

ای خدا فک کردم پسره😍😍😍

به پسرونه میخورع بیشتر

خیلی بهش میاد عزیزم

اووویییی‌گودو خوشمزه خانوم مبارکش باشه به شادی ‌‌و خوشی استفاده کنه 🥹

خیلی خوشگله پسرونه اس

واییی خیلییی خوشگله
خودش از لباساشم خوشگلتره

اسپرته
شیکه مبارکش باشه

چه قشنگ🥹
مبارک باشه

فکر نکنم اسپرت دختر توام مثل دختر من شبیه پسراست 😂من براش پیراهن گرفتم یکم دخترونه شه 😂

اسپرته بنظرم

سوال های مرتبط

مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۶ ماهگی