این ستو برای دخترم خریدم چطوره؟😍

تصویر
۵ پاسخ

خیلی خوشگله مخصوصا صورتی😍ولی من دختر ندارم🙁

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه من دوسش دارم 🫠
مخیوام برای دخترم بگیرم

تصویر

خیلی خوشگله دختر من صورتیشو داره

خیلی قشنگه من دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی