۶ پاسخ

لیو زینک اهن اسید فولیک میدم کم خونی داره

اهن
د۳

اهن فقط میدم، چکاپ ۲ سالگی بردم دکتر گفت نیازی به مولتی نداره ولی تا ۳ سالگی آهن بده

اهن میدم

من آهن ومولتی میدادم دکتر گفت دیگه ندم

آهن و مولتی

سوال های مرتبط