براي شماهم از هفته٣٢به بعد دير گذشت؟؟؟برا من نميگذره اصلا😂٩ماهه تو ماه ٨و٩گير كردم
وايي منم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
بعد زایمان خوبمیشی منم خیلییییی داغون بودم اگه پنتوپرازول نمیخوردم فقط اسید بالا میوردم
ببین مکمل هاتو به شب ننداز . تا غروب تموم کن
اوه اوه اصلا نمیخواد یاد ۳۷ هفته بیوفتممممممم
اسید معدست عزیزم
اوم منم همینطور با شیر خوب میشم
انشالله راحت میشی گلم منم اینطور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.