۹ پاسخ

من اصلا انگار خودمم بچه شدم سریع گریم میگیره...🥲

کوچولوت دختره؟

منم همینطورم میترسم بعدم همینشکلی بمونم 🥲

نه من هنوز سرد و بی حسم نسبت به همه چی و همه کس

بخاطر هورموناته طبیعیه

تنها نیستی منم همینم

منم همینم منی که کلا اشک نداشتم شر شر میریزه عادیه میگذره

من افسرده شدم :)

منم همینم عزیز
با تقی هی هق می‌کنم
از ضعیف بودن خودم بدم اومده دیگه

سوال های مرتبط