۳ پاسخ

ناخون بچه نازکه.نذار ناخوناش بلند شه.معمولا میخورن به جایی میشکنن.بچه من بهش قطره آهن و مولیتیم میدم ولی بازم ناخوناش میشکنه

قطره آهن مرتب میدی?

ناخناشون نازکه ناخنا پای پسر منم خیلی میشکنه ازبس یه جا بند نیست

سوال های مرتبط

مامان الارا 👼🤱 مامان الارا 👼🤱 ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری