سلام،
منبرش های باریک و نسبتا کوچیک میزنم ،میزارم آب پز میشه،بعد با پشت قاشق له شون میکنم و یکم از شیر خودش بهش اضافه میکنم و خوب باهم ترکیبشون میکنم.
من تو اب کم میزارم که تا میپزه ابش خشک بشه خاصیتش برا تو خودش یا تو سبد رو قابلمه بخار پز میکنم پست میکنم حلقه های نازک دو تا سه تا بعد پخت بد کره میدم بهش
سیب زمینی و پوست میکنی تو اب میذاری میپره بعد پختن له میکنی کامل و یکم اب سیب زمینی و بهش اضافه کن ک رقیق شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.