۵ پاسخ

یکیش آبه یکی نون😁😁اینو قدیمی ها میگن😂

نمیدونم چرا برای منم همینجوریه با اینکه میگن اول شیر درهرصورت ابکیه یکم بخوره غلیظ میشه ولی من کلا فشار میدم یکش اون‌اولش ابکیه اون یکی دیگه سفید سفیده رنگ شیرش

اول شیر همیشه آبکیه بعد غلیظ میشه حتما یکی و زیاد دادی اون یکی و کم

حتما یکیشو بیشتر میدی رسیده ب تهش

طبیعیه براهمه همینطوره

سوال های مرتبط