۷ پاسخ

فک کنم سردی باشه

سردی زیاد خورده
البته مامانم همیشه میگه

من شنیدم از بلغم هم هست، سردی هم میشه

از سایت zarebin.ir میتونی سرچ کنی

اسید معده اب دهن میاد بالا
دگتر به من اینو گفت

میگن سردی معده چیزهای گرم زیاد بخور

ممکنه رفلاکس یا انگل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی