فک کنم سردی باشه
سردی زیاد خورده
البته مامانم همیشه میگه
من شنیدم از بلغم هم هست، سردی هم میشه
از سایت zarebin.ir میتونی سرچ کنی
اسید معده اب دهن میاد بالا
دگتر به من اینو گفت
میگن سردی معده چیزهای گرم زیاد بخور
ممکنه رفلاکس یا انگل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.