۴ پاسخ

هیچ وقت روش جلوگیریت طبیعی نباشه

تا ۷۲ ساعت وقت داری اورژانسی بخوری

اورژانسی نخور تمام نظم رحم وتخمدان رو بهم میریزه
جوریکه همون ماه دوبار پریود میشی
فک نمیکنم هنوز تخمک گذاری داشته باشی بعد یکماه🤔

قرص اورژانسی بگیر بخور هرچی زودتر بعد رابطه بخوری تاثیرش قطعی تره ولی این قرص رو کلا دو بار درسال میتونی مصرف کنی یه روش جلوگیری مطمن اجرا کن

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان مایان🎀 مامان مایان🎀 ۱۴ ماهگی