۵ پاسخ

کاندوم

من چندساله طبیعی جلوگیری میکنیم بدون کاندوم هیچ اتفاقی هم نیوفتاده

بچه من حاصل مصرف قرصه😂🙌🏻اصلا اعتماد نکن. ب خاطر جوانی جمعیت دوز قرص رو پایین اوردن. کاندوم بزن. البته ازهمون اول. ممکنه بعضی اسپرم ها ازهمون اول ک پیش آب دارن، پیشابشون اسپرم داشته باشه و بارور کنن

ايودي بزار يا هر سه ماه امپول بزن قرص ال دي نخور اگه شيرخودتو ميدي چون به مرور شيرت كم ميشه

اگ نخوای قرص بخوری چی
برای پیشگیری چ کنیم

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی