کاندوم
من چندساله طبیعی جلوگیری میکنیم بدون کاندوم هیچ اتفاقی هم نیوفتاده
بچه من حاصل مصرف قرصه😂🙌🏻اصلا اعتماد نکن. ب خاطر جوانی جمعیت دوز قرص رو پایین اوردن. کاندوم بزن. البته ازهمون اول. ممکنه بعضی اسپرم ها ازهمون اول ک پیش آب دارن، پیشابشون اسپرم داشته باشه و بارور کنن
ايودي بزار يا هر سه ماه امپول بزن قرص ال دي نخور اگه شيرخودتو ميدي چون به مرور شيرت كم ميشه
اگ نخوای قرص بخوری چی
برای پیشگیری چ کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.