دلم میخاد زودتر جنسیت بدونمممم
شماهم همینطورین

۶ پاسخ

منم خیلی دلم میخواد زودتر بفهممم
خیلی ذوق دارمم

منم کنجکاوم شبا خاب ندارم 😅😭😭😭

چند هفته میشه فهمید؟🥹

سربچه اولم آره خیلی ذوق داشتم ولی برا این یکی اصلا مهم نبود برام

سلفری بده معلوم میشه

ما هنوز نمیدونم خاهر تو چجوری میخای بدونی🥲😂

سوال های مرتبط

مامان ۸فرشته آسمونی مامان ۸فرشته آسمونی هفته چهاردهم بارداری