چرا همش گشنمه ؟ شماهم همینطورین؟

۱۱ پاسخ

همش گشنت بشه بهتر از اینه که همش بالا بیاری😂

امروز بهداشت بودم شرح حالمو پرسید گفتم اینطورم گفت ۳ ماه اول اینطوره خوب میشه بعد ۳ ماه

من دیگه از این حالت افسردگی دارم میگیرم اصن گزینه سیری وجود نداره و فقط حالت غش ضعف سوزش معده در حد سوراخ شدن که بعد تهوع وسنگینی معده به ادم دست میده کلافه کنندست کی تموم میشه

اره اوایل هم هفته تو منم اینجور بودم الان دیگه ن

منم همش گشنمه همشش معده از خالی بودن انگار داره سوراخ میشه ولی نه تهوع امان میده نه اشتها دارم
یه ماهه با روزی چندتا لقمه نون وپنیر زنده ام غذاهای دیگه اصلااا نمیتونم بخورم🫠

منم خیلی گشنمه و ۲۴ساعته حالت تهوع دارم و بالا نمیارم و با حالت تهوع غذا میخورم و معده درد میگیرم🥲🥲

من از همه چیز بدم میاد 😓

هم گشنمه هم وقتی میخورم جا ندارم بخورم

آره منم ماه اول اینطور بودم خیلی گشنم میشد خیلیم وزن اضاف کردم

ارهههه
هم گشنم میشه هم متاسفانه دلم چیزی نمیکشه که بخورم🥲
امروز ناهار هم نخوردم، عصری از گشنگی معده‌م توی فشار بود

نی نی داری خب

سوال های مرتبط

مامان ۸فرشته آسمونی مامان ۸فرشته آسمونی هفته چهاردهم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری