یا خوابم میاد یا گشنمه یا دسشویی دارم 😂شمام همینطورین

۱۷ پاسخ

انشاالله ماهم به این درد دچار بشیم 🤣🤲🏻♥️

من فقط دوتای اخری🤣🤣

دقیقا 🤣🥴

دقیقا منم اینجوریم
نمیدونم من خودم و با غذا سیر نمی کنم آنقدر گشنم میشه تندتند یانه طبیعی

منم همینطور 😐🥰

اره😂یکساعت عادی نیستم

درسته

من کلا خوابم وقت های بیداری هم حالت تهوع دارم همش خستم

منم ها

من گزینه حالت تهوعم دارم همش میگم

مث منی

شماک ۷هفته ای ساک بارداری انجام دادین؟

گروه زدین؟

هابخدا
برامن ک تمشکه والا

خخخ صد درصد 🤣
منی ک تصمیم گرفتم آب زیاد بخورم تو راه دستشویمم😬

اره واقعاا.

دقیقامنم

سوال های مرتبط