احساس تنگی نفس دارم شماهم همینطورین

۸ پاسخ

منم از اولش داشتم اگه همراه تپش قلب باید اکو بدی

همین الان نفسم داره میگیره🎀😭😭😭

من نه ندارم تو هفته 5 چه زود تنگی نفس گرفتی

اره خوب میشه هفته های بالاتر

اره من سرگیجه هم داشتم از کم خونی بود

دقیقا منم داشتم

من اره ولی 4روز به موعد دارم. امیدوارم من باردار نباشم. آخه می‌خوام برای دوقلویی اقدام کنم

اره ..عادیه..اب فراوان بنوش

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری