خانوما باردار شماهم همش لرز میکنید نمی‌دونم چرا همش سردمه

۱۲ پاسخ

آره منم همش سردمه

اره خیلی

اره چرا اخههه من همیشه یادمه زنای باردار گر میگرفتن از گرما😂

منم الان دوتا پتو رومه هنوز می لرزم

پس تنها نیستم 😅

اره منم سردمه. همین الانم بخاری تو بغلمه. نگران نباش طبیعیه

اخ اره منم اکثرا سردمه سرچ کردم عادی

اره منم همینطورم میگفتم نکنه بد باشه ،خوب شد پرسیدی😁

منم همش سردمه

اره منم

واااای منم تو این هوا تو شهر مون دارن کولر پنکه هارو راه میندازن من بخاری رو روشن می‌کنم بغلش میکنم 😁

اره 🥶

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💕بچه هام 💕 مامان 💕بچه هام 💕 هفته دهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی