من هفته ۶بارداریم همش سردمه و لرز دارم

۵ پاسخ

چون لرز داری حتما به دکترت بگو شاید عفونت تو بدنت باشه

طبیعی عزیز

طبیعیه من تازگیا سردم میشه قبلا عاشق سرما بودم الان یخ میزنم

منم همينطورى بودم الان كمتر شده اما بازم گاهى لرز ميكنم دكترم گفت طبيعيه

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری