سلام دوستان
من یکم لرز دارم سردمه بنظرتون علتش چیه؟

۶ پاسخ

ولا منم عزیزممم تب و لرز دارممم مخصوصا لرز نمیدونم از چیه

منم خیلی شدید تب لرز میکردم الان درس شده

منم دارم مخصوصا وقتی دراز میشم بخوابم
همین الان تا خرخره زیر پتووام و گرمم نمیشه

طبیعی منم اولا همینطور بودم

سعی کن لرزت نگیره
علتش بارداریه یه لحطه سردته یه لحظه گرمته

طبیعیه منم اونجوری بودم اولش

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری