۵ پاسخ

فشارتوگرفتی؟؟؟؟

سردرد تو بارداری طبیعیه من سر دخترم اصلا ویار نداشتم فقط سردرد داشتم 🥲

طبیعی عزیزم ولی اگر خیلی شدید شد ب پزشکت مراجعه کن

اگر سردردت زیاده حتما برو دکتر مسمومیت بارداری نداشته باشی من ده هفته سردرد خفیف داشتم استامینوفن 325 بدون کدئین میخوردم حالا شما چون هفته تون پایین نمیشه هرچیزی تجویز کرد

برو دکتر عزیزم شاید فشارت کم یا زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری