سلام خانوما سردرد خیلی بدی دارم نمیتونم قرص بخورم چکار کنم؟

۶ پاسخ

با ویکس چرب کن پیشانی

اگه از خستگی و میگرن و ایناس
دوش بگیر یه استامینوفن ساده بخور سرتو با یه چیزی ببند چراغ و خاموش کن بگیر بخواب (حتی اگه خوابت نمیاد چشماتو ببند و استراحت کن) به گوشی و چراغ و ... نکاه نکن

استامینوفن۵۰۰بخور

تحمل کن منم تحمل میکنم

پیشونیتو با روغن طبع گرم چرب کن مثل روغن بنه

هیچی بخاب

سوال های مرتبط