با دو روز تاخیر ؛ نتیجه چیه خانوما؟ زیر ۴-۵ دیقه افتاد

تصویر
۲۴ پاسخ

مبارکه 🤩😍

مبارکه عزیزم 😍
الائم تون چی بود،‌؟

مبارکه

مبارکتتت باشههه❤️
من ۴ روز تاخیرم هیچ علائمی جز تهوع ندارم اصن امیدوار نیستم🥺💔این ماه لتروزول و با دوفامد هم خوردم🥱

مبارک باشه عزیزم 😍

😍👏مبارکه

مثبته عزیزم دوروز دیگه بزنی پررنگ پررنگ میشه

مثبت😍

مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی برای منم دعا کن

مبارکه عزیزم
واسه منم دعا کن🥺
علائمت چیا بود
و چه داروهایی استفاده میکردی
چند ماه اقدام بودی؟؟؟؟

مثبته مبارک باشه

مثبت مبارک باشه

مبارکه

مثبته گلم واسه منم دعا کن که نتیجه بگیرم 🎀👶🏼🫧

مثبته عزیزم برای منم دعاکن این ماه مامان بشم

وای عزیزم مبارک انشالله بسلامتی بغلش بگیری هزار بار شکر کن خدارو 📿🤲

مبارکه عزیزدلم😍

مبارکهه

مبارکه عزیزم

مبارکههه گلم

مثبته 🫂😍

مبارکه عزیزم

مثبته عزیزم

مثبته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دایکی جرگوله مامان دایکی جرگوله هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری