۴ پاسخ

بد تکون نمیدی؟

منم ببلاک ۲ میدم ولی اینجوری نیس چرا پس تازه من خیلی تکون میدم😐

فکر کنم ببلاک باید ده دقیقه بمونه بعد بهش بدی

دقیقا منم ببلاک ۲میدم خیلی داخل شیشه کف میکنه
در صورتی ک چرخشی و خیلی اروم هم میزنم‌

سوال های مرتبط