۹ پاسخ

ماه اول بچه بیشتر‌ خیس میکنه باید تندتندعوض کنی همینه هروقت نیاز بود عوضش کن

فک کنم نرمالش روزی ۵ ۶ تاس

نه عزیزم تقریبا واسه هر روزش ۵-۶ تا میاد که طبیعیه

من روزی هشتا تقریباً استفاده می کنم

من تقریبا پنج روز یه بسته مولفیکس مصرف میکنم دو یا سه ساعت عوض میکنم پسرمم جاش خیس باشه اذیته نق میزنه

ن ی ماهه اول طبیعه من روزی۱۲تا استفاده میکردم😑😑

چقد زیاد اینجوری پیش بری شوهرت باید کارخونه پوشک بزنه 😐

منم زیاد استفاده میکنم،روزی ۱۰ یا ۱۲ تا،فک کنم بستگی داره چجوری تعویض کنی،بعضی ها مثل من زود به زود عوض میکنن بعضی هام دیرتر

زیاده

سوال های مرتبط