۶ پاسخ

عزیزم با رابط سینه شیر بده

سرنگ ۲۰ سی سی بخر اون سرش که امپول میزنن رو ببر وبرعکسش کن با اون سینتو بکش مرثب انجام بده و بده بچه مک بزنه نوکش در میاد

با دست بکش زیاد شیر بده
تو بیمارستان مال منو محکم با دست میکشیدن پرستارا حس خیلی بدی بود فک میکردم کنده میشه
بعد ی چیز مثل گیره بود مینداختن با اون بهتر میومد بیرون
داروخونه بری بپرسی میدن

آره دوسه بار بدوش .موقع شیر دادن خودت با انگشتت بگیر نوک سینه تو بکش یکم ور برو بیاد بیرون

چندبار با شیر دوش بدوش بهتر میشه
منم همین مشکل رو دارم با شیر دوش شیر میدم ب نی نی سر سینه هم بیاد بالا

بدوشش 🤔

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد