۱۵ پاسخ

من اگه بودم پا به پاش مسخره بازی میکردم و شامم و میخوردم اشتباهه دیگه گاهی پیش میاد تازه اینجوری با خنده رد میشد و بیشتر بهتون میچسبید

اگر واسه شوخی ک باهات کرده ناراحت بشی ک با کی شوخی کنه ن بابا چیزی نگفته بنده خدا

قشقرق به پا میکردم و کلی داد وبیداد یعنی چی انقدر زحمت بکشم بعد غرم بزنه بره از بیرون غذابخره اصلا قهرم میکردم تازه

من که تو هر چيزی سوتی بدم شوهرم همش مسخرم میکنه
ولی من همش میخندم میگم برو خداروشکر کن همینم دارم بهت میدم با بجه کوچیک غذا درست کردن خیلی سخته
خیلیم دلت بخواد

پیش میاد غدام خراب بشه و ب قول شما خودمم نمیتونم بخورم و هی شوهرمم نگه چیزی خودم میگم آخرش میگم ا تورو خدا نخوریم تخم مرغ بخوریم😂پیش میاد گلم ناراحتی نکن خب خودت قبول داری بد بود دگه اگه الکی بهونه داشت ناراحت شو😂

حتما خیلی وانیل زدی باید نوک ق چایی خوری بزنی طعمش قالب شده

عزیزم اصلا ناراحت نشو والا من بعضی موقع پیتزا یا هر غذایی که خیلی زحمت داره به بهترین نحو درستش میکنم با اینکه همه تعریف میکنن شوهرم هیچ وقت تعریف نمیکنه یه ایرادی هم میگیره من برام مهم نیست

من جای شما بودم میگفتم شماره رستوران رو دارم برای خودت سفارش بده و با لذت خودم غذامو میخوردم

نه والا باخنده گفته شوهر من بود پیتزارو با ظرفش درسته میکرد توحلقم
منم یبار بجای بکینگ پودر اشتباهی وانیل زدم به گوشت خیلی بد شده بود برا بابام درست کردم بیچاره نخورد ولی هیچیم نگفت وقتی رفت یکم گذاشتم دهنم تفش کردم انقد بدمزه بود

من سگ‌میشم و میرم تو خودم
معمولا غذام بدم باشه چیزی نمیگه😵‍💫

ن ناراحت نمی‌شدم عشقم بجاش پیتزا رو میکوبوندم فرق سرش🤫😂

میزدم دهنش تا عوض مسخره کردن تشکر کنه بابت زحمتم

من بودم بهش میکفتم خوشت نمیاد نخور و. نمیذاشتم بخوره،خودم بقیش رو میخوردم

بهش میگفتم نخور خودم میشستم تا تهش می‌خوردم

عزیزم حرف بدی نزد که. گفته کیک پیتزایی درست کردی🥲 من اگه جات بودم کلی میخندیدم. سخت نگیر گلم

سوال های مرتبط

مامان سه تا پسر مامان سه تا پسر ۲ سالگی