غذا همش ی کفگیر نیم میخورم قند شکر کلا نمیخورم نوشابه ک اصلا بعضی وقتا قند برای بدن نیازه هوس کنمیا خرما میخورم یا یه زره کیک فعالیت زیاد باید بکنی
من یه ماه بود چیزای قندی رو رو کم کردم بخصوص چای رو به یه آبنبات میخوردم. ماه بعد حامله شدم.البته کارای دیکه برای تغذیه وورزش پیاده روی هم بود
اگه وزنت خیلی زیاد نباشه طناب زدن هم خیلی خوبن
ببین ی دفعه نباید همه چیو حذف کنی یا خیلی کم کنی اسیب زیادی میبینی برات مثال میزنم بفهمی چکار کنی
مصلا اگه دوتا بشقاب برنج میخوردی
باید یک و نصفی بشقاب به مدت ی هفته بخوری
بعد ی هفته
یک بشقاب بخوری بعد از چندروز نصب بشقاب و بعد از چند روز بشمارید بخوری ۱۵ قاشق
نون هم همینطور فرقی نمیکنه
و تو این مدت هوس هرچیزی هم کردی حتما بخور ولی کم
اگر اصلا نخوری زده میشی رژیم میشکنی بدن هم استوپ میکنه
اگه میتونی برو باشگاه ورزش زومبا کار کن
اگه نمیتونی هر روز پیاده روی انجام بده
بازم اگه نمیتونی هر روز با ریتم تند برقص
صبحانه از نون پروتوئینی استفاده میکردم
برنج هم ده الی ۱۵ قاشق میخوردم
سس اصلا نخوردم
نوشابه دوغ هم نخوردم اگه هوس هم میکردم در حد یکی دوتا قورت کوچولو میخوردم
شیرینی نمیخوردم اگه مهمونی میرفتم فقط نصف شیرینی میخوردم
چایی با خرما میخوردم
شکر قند نبات هم اصلا نخوردم
کاری به چیپس پفک اینا هم نداشتم
غذامم کلا کم روغن بود
دوستم ۸ کیلو تو دو ماه
برنج و نون کم میخورد ولی حذف نبود
اره میخام قند حذف کنم
خواهرشوهرم ۱۰ کیلو کم کرد در عرض ۳ماه با حذف قند و برنامه غذایی جدیدش
تو دوماه نزدیک به هفت کیلو کم کردم سایز شکمم از از ۹۸شد۹۰
زومبا هم کار میکردم
برای بارداری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.