بیحسی جای بخیه های سزارینم رو مخه چقد🥺

۷ پاسخ

منم تا الان نمیتونم حتی دست بزنم از بس بدم میاد

وقتی میخارونی خیلی بده بجا حال دادن درد داره

عزیزم بارداری الان ای جانم چند ماهته ؟

و نی نی اتم الان ۷ماهشه اش

مال من یه ماهی میشه که خوب شده

اره سفته

مال من نصفش حس داره نصفش ندارع، خیلی اذیته

اره...هنوز عادت نکردی ؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی