پسرم پنج سالشه این خوبه براش بخرم

تصویر
۱۴ پاسخ

اگه با شوهرم ستش کنم خودمو دخترمم با هم ست میکنیم

دومی خوبه البته اولی دختر کشه

این چطوره

تصویر

بنظرم هیچکدوم قشنگ نیستن بگرد لباس قشنگتر بخر

اولی نازه

دومی بهتره عزیزم
جین ابیه بلنده دمپاشو خیلی تا زدی
بد شده

با شوهرم ستش کنم یا با دخترم

لباس شوهرم برا عید یه پیرهن پشمی سفید و ترکهای مشکی و طوسی. از دخترم نسکافه ای پسرمو با شوهرم ست کنم یا با دخترم کدوم لبلسو بگیرم

اینم رنگی دیگش

تصویر

آره.

خیلی قشنگه

یا اینو بخرم

تصویر

اره قشنگه

اینم پشت کار

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی