بچه ها اینو جواب بدین

تصویر
۳ پاسخ

فشار بخار هرچی بالاتر باشه اسپرسو بهتری بهت میده مثلا مباشی یه دستگاه داره بخارش ۲۰ خب این عالیه اگرم توان مالی خوبی داری دلونگی و فیلیپس ام خوبن

اگر حال و حوصله قهوه ریختن و پودر صاف کردن و این برنامه هارو نداری نسپرسو بگیر با قالب آماده هربار یکی میندازی توش راحت

من چهار ساله مباشی دارم هم آسیاب هم اسپرسو ساز
خیلی راضیم

بستگی به بودجه ت داره خب

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم ۲ سالگی
مامان عشقم مامان عشقم ۲ سالگی