فشار بخار هرچی بالاتر باشه اسپرسو بهتری بهت میده مثلا مباشی یه دستگاه داره بخارش ۲۰ خب این عالیه اگرم توان مالی خوبی داری دلونگی و فیلیپس ام خوبن
اگر حال و حوصله قهوه ریختن و پودر صاف کردن و این برنامه هارو نداری نسپرسو بگیر با قالب آماده هربار یکی میندازی توش راحت
من چهار ساله مباشی دارم هم آسیاب هم اسپرسو ساز
خیلی راضیم
بستگی به بودجه ت داره خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.