# فرزند پروری # کودک # پوشک
بچه هاااا جواب بدین

تصویر
۶ پاسخ

شاید جواب گرفتی قبلاً ولی همیشه بهش بگو حسش نمیکنم تا درجش رو زیاد کنه شاید دستگاهش ضعیفتره

من با دکا ۲۰۲۱میزم دردداره
خنک کننده داره زینکم گف بزن
اینبارگفتم بیشترش کن چون بدنم دردش کمتربود
نمیدونم چراجلسات اول زیاد بعد کم میشه

قبلا کجا میرفتی الان کجا ،؟
من اتفاقا میخام برم برا باز
والا خیلی گرون کرده فک کنم ولی کارشون خوب بود

ب گفت زینک باعث میشه خوب نتیجه نگیری منم نزدم اصلا و ۱۰۰%نتیجه گرفتم.الان بعد از ۳سال ک نرفتم هیچ مویی ندارم🤭

یه درد وسوزش خیلی کمی داره نباید اونجوری سوزش شدید داشته باشی

لیزر باید درد داشته باشه که جوا ب بگیری،اما قابل تحمل ولی واقعا درررد آتیشی😬

سوال های مرتبط