میشه اینو جواب بدین لطفا
#پوشک#فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

اونا که حرف بدی نزدن گفتن بیایید دلمون تنگ شده چرا یکی باید این وسط مقصر باشه مگه دعوا دارید بگو ماشین نداریم چجوری بیاییم

خواهر دنبال دعوا میگردی قشنگ

خوب خواستی بگی شما بفرمایید خونه ما .یا اگر ماشین دارن بیان دنبالت چیز بدی نگفتن ک 😑

عزیزم خودت فردا دعوتشون کن بیان خونتون
هم حال هوا شما عوض میشه هم رفع دلتنگی اونا

هیچ کدوم از دل و حال همدیگ خبر ندارید

خب اگ ماشین دارن ازشون بخواین بیان دنبالتون

خیلی راحت میگفتی شما بیاید

سوال های مرتبط